

Zwrot/wymiana
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę naszych akcesoriów :) (pamiętaj, że wg. prawa nie można zwrócić/wymienić produktów personalizowanych m.in. przedłużonej na zamówienie smyczy, szelek z dodatkowymi opcjami - dodatkowe kółko easy walk, rączką, akcesoriów podszytych pianką, ze zmienionym kolorem okuć lub tych szytych na miarę.) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SEADOG ul. Dąbrówki 1, Hala Targowa BOX 15, 78-100 Kołobrzeg
Wolisz zwrócić paczkę przez paczkomat InPost?
Nadaj ją do nas do punktu - PaczkoPunkt POP-KOL8, Dąbrówki 1 LOK. 3A, Kołobrzeg 78-100, EPAKA
Dane do nadania: numer telefonu 793 451 378, adres mail: kontakt@seadog.pl
FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ :)
W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Jeżeli nie możesz go wydrukować, napisz go odręcznie i dołącz do przesyłki :)
FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ :)
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (prosimy pamiętać, że mamy na to 14 dni kalendarzowych, liczonych od odbioru przesyłki.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SEADOG ul. Dąbrówki 1, Hala Targowa BOX 15, 78-100 Kołobrzeg
Wolisz zwrócić paczkę przez paczkomat InPost?
Nadaj ją do nas do punktu - PaczkoPunkt POP-KOL8, Dąbrówki 1 LOK. 3A, Kołobrzeg 78-100, EPAKA
Dane do nadania: numer telefonu 793 451 378, adres mail: kontakt@seadog.pl