W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Jeżeli nie możesz go wydrukować, napisz go odręcznie i dołącz do przesyłki 🙂
FORMULARZ DO POBRANIA 🙂
ODESŁANIE PRODUKTU
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (prosimy pamiętać, że mamy na to 14 dni kalendarzowych, liczonych od odbioru przesyłki.
WYSYŁKA
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SEADOG ul. Dąbrówki 1, Hala Targowa BOX 15, 78-100 Kołobrzeg
Wolisz zwrócić paczkę przez paczkomat InPost?
Nadaj ją do nas do punktu – PaczkoPunkt POP-KOL8, Dąbrówki 1 LOK. 3A, Kołobrzeg 78-100, EPAKA
Dane do nadania: numer telefonu 536 343 389, adres mail: [email protected]