Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę naszych akcesoriów 🙂 (pamiętaj, że wg. prawa nie można zwrócić/wymienić produktów personalizowanych m.in. przedłużonej na zamówienie smyczy, szelek z dodatkowymi opcjami – dodatkowe kółko easy walk, rączką, akcesoriów podszytych pianką, ze zmienionym kolorem okuć lub tych szytych na miarę.) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SEADOG ul. Dąbrówki 1, Hala Targowa BOX 15, 78-100 Kołobrzeg
Wolisz zwrócić paczkę przez paczkomat InPost?
Nadaj ją do nas do punktu – PaczkoPunkt POP-KOL8, Dąbrówki 1 LOK. 3A, Kołobrzeg 78-100, EPAKA
Dane do nadania: numer telefonu 536 343 389, adres mail: [email protected]
W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.